Uitzwaaifeestje Sanne - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Sanne en Monique - WaarBenJij.nu Uitzwaaifeestje Sanne - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Sanne en Monique - WaarBenJij.nu

Uitzwaaifeestje Sanne

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Monique

06 Oktober 2012 | Nederland, Deurne

Hoi lieve allemaal!

Afgelopen zaterdag heb ik mijn uitzwaaifeestje, tevens verlaat verjaardagsfeestje gehouden. Het was een super feest! We hebben al samen oud en nieuw gevierd met sterrensissers, wensballonnen en oliebollen, we hebben een huiskamerconcert gehad, en een mooie speech. De ene verrassing naar de andere. Het was geweldig! BEDANKT!

Groetjes van Sanne.

• 08 Oktober 2012 - 18:14

Mama:

Ha Sanne,

wat fijn dat jouw feestje zo geslaagd was.Het is je gegund.Wij hebben ook genoten het was heel bijzonder en super gezellig.Ik ga je missen!

Geniet van Austalie!

xxxxxxxxxxxxxxxx mama.
    I love jou

• 10 Oktober 2012 - 03:47

Claudia :

Ziet er uit als een super geslaagd feest!
    Wens jou een hele goede vlucht en kijk al uit naar je verhalen!

liefs uit Canada!

Claudia

• 12 Oktober 2012 - 12:11

Karlijn:

Sanne het was echt een TOPfeest!!! Wat smaakte de wijn toch lekker, of niet joyce en sanne ;)!!! Geniet daar ver weg van alles wat je gaat zien en mag beleven. Want voor je het weet is het weer tijd om naar dat koude nederland te gaan.. maar hou ons wel op de hoogte!!!! Ben beniewd!!!
    Xxx karlijn

• 13 Oktober 2012 - 10:54

Christel:

Hey Sanne,

De vlucht ( van 8 oktober) zal wel soepel zijn verlopen....zeker niets van gemerkt haha!
    Voor jou een een goede reis en heel veel plezier!

groetjes christel (nichtje Monique)

• 13 Oktober 2012 - 10:54

Christel:

Hey Sanne,

Voor jou een een goede reis en heel veel plezier!

groetjes christel (nichtje Monique)

• 13 Oktober 2012 - 11:21

Joyce Van Duijnhoven:

Ha lieve Sanne,

Wat een leuk, gezellig, mooi feest was het zeg!! De wijn smaakte inderdaad erg lekker ;-)

Over een paar uur begint de reis!! Het zal een schitterende reis worden om nooit te vergeten!
    Heel veel plezier Down Under! Geniet van alle avonturen en ik verheug me op alle leuke, vreemde, gekke, ontroerende, mooie, spannende verhalen en foto's!!

Liefs xx Joyce

• 13 Oktober 2012 - 12:41

Pap En Mamma:

De dag is dan toch gekomen, de tranen rollen nu alweer over mn wangen. Ik wens je een goede reis en heel veel plezier met Monique.

Groetjes Pap

Lieve Sanne,
    De grote dag is aangebroken, het valt me zwaar om je zolang te moeten missen. Gelukkig ben ik de dag begonnen om even bij je in bed te kruipen nu het nog kan. We hebben gezellig gebabbeld met een lach en een traan. Wat moet ik toch deze 3 maanden zonder jou?
    Ik gun je wel een super tijd samen met Monique! Passen jullie een beetje op elkaar? Ik gun jullie beide deze super reis!

Heel veel liefs van mama

• 13 Oktober 2012 - 12:47

Inge:

Heey lief zusje!

Vandaag ga je het koude landje verlaten om weer een droom te verwezelijken! Je gaat naar AUSTRALIË!! Lang naar uitgekeken en vandaag is het zo ver!
    Ik wil je heeel veel plezier wensen samen met Monique. Pas goed op elkaar! Doe geen gekke dingen die ik ook niet zou doen! Nou.. het besef komt later wel, vast als we op schiphol staan en naar huis terug rijden zonder jou..
    Maar ohwww wat gun ik je dit. Je hebt het verdiend! Na een heftige periode waar je eindelijk voor jezelf gekozen hebt. Je mag zijn wie je wilt zijn! Laat de oude Sanne maar daar en over 88 dagen maak ik graag kennis met de nieuwe energieke zus!
    Hopelijk kom je daar niet je liefde van je leven tegen, want 3 maanden zijn genoeg he! Of je moet maar iemand vinden die heel graag mee naar Nederland wil komen! Maaree.. in Nederland zijn vrouwen genoeg ;)
    Nou.. Toi toi toi!!

Dikke kus! Je zus! :D

• 15 Oktober 2012 - 16:32

Mama:

Hoi,hoi,
    Sanne en Monique,
    zijn jullie al op plaats van bestemming Irisch Rock?
    Hoe is de heen reis verlopen?
    Hoe is het met de jetleg?
    Geniet van het mooie weer,natuur en het avontuur!!
    Pas goed op jullie zelf!!!

• 16 Oktober 2012 - 18:41

Mama En Pada:

Hoi Sanne en Monique,

hoe is het down under?
    Zijn jullie al wat uitgerust van de reis?
    Hopelijk krijgen jullie snel weer verbinding met Wifi,internet enz zodat we kunnen horen hoe dat jullie het maken.
    Pap ,Inge en ik zijn heel erg benieuwd.

Sanne we mis you!!!!!!!!!!!!!
    Knuffel en kusjes van pap, Inge en mamaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 17 Oktober 2012 - 13:04

Caren:

Ha Sanne en Monique.
    Moet zo gaan werken bij LP. Dacht eens kijken of er al nieuws op staat van ons collegaatje Sanne.
    Helaas nog geen tijd gehad denk ik.....Meiden veel plezier en hopelijk lezen we snel over jullie ervaringen!
    Sanne, wat heb je toch een lieve familie!!!!
    Heel veel groetjes uut Aostrum...Caren

• 17 Oktober 2012 - 14:36

Marian Venhuizen:

HALLO! Hier een berichtje van je zwembadmoeder. Ik hoop dat het goed met je gaat en geniet van ieder moment in dat ver en vreemd land. Wij denken vaak aan je en hopen iedere keer op een berichtje van jullie. Onze Pien heeft een eitje gelegd en niet alleen vandaag maar ook gisteren. Leuk he! nu alleen Mien nog, maar dat gaat goed komen. Bas heeft wat foto's op facebook gezet. Verder weinig nieuws maar het beste is dat het goed met jullie gaat. Heel veel knuffels en groetjes van ons voor jullie.
    HOWDOE EN HOLADIEEEE Bas en Marian xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 18 Oktober 2012 - 09:19

Mama En Papa:

Hoi Sanne,

wat waren we gisteren blij om via een sms je te lezen dat het goed met jullie gaat en jullie aan het genieten zijn. Nu zijn jullie op weg naar Darwin en hopen daar op beter internet contact.
    Wij ook,wij kunnen niet wachten om je lach te horen en je te zien en te horen praten.
    Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!!!
    We love you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Knuffel en kusjes pap,Inge en,Mamaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.